-

2009-04-25 @ 22:01:36 Permalink Mitt liv Kommentarer (3) Trackbacks ()

Hej!

Jag har ingenting intressant att skriva eftersom jag inte har gjort någonting alls idag förutom att ha övningskört och tagit det lugnt hela dagen. Nånå, Robinson har jag tittat på nyss iallafall. Fan också att Erik Billing åkte ut, han och Jarmo är dom enda människorna som var vettiga på den där ön.. Usch usch, jag blir bara arg när jag ser det där programmet, haha! Imorgon ska jag och mamsen på hundutställning, jag ska ställa Gucci och mamma ska ställa Cindy. Jag hoppas på att det går bra :)

Jaha, vad ska jag göra resten av kvällen då? Jag ska färga håret när mamma sett klart på tv, och det behövs verkligen!! Och sen ska vi packa ihop alla hundgrejerna till imorgon. Annars blir det faktiskt inte att göra någonting alls.

Jag avslutar väl med det.
/E

(Haha, kolla alla rosetterna i bakgrunden från diverse hästtävlingar & hundutställningar vi har varit på. & det där är ändå bara en liten del så vi har samlat på oss några stycken under åren.. Haha..)


Kommentarer

Postat av: Sofia

Håller med dig, men nu har vi iaf kvar Jarmo! han är killen med stil.. Och utställningen kommer gå kanon, två snygga kvinns med två snygga dogs, vad kan gå fel?



saknar dig din skrutt!

2009-04-26 @ 00:28:56
URL: http://sofiabensalem.blogg.se/

Postat av: Cindys matte

(kraftig inandning) Ja nu kan vi vara stolta med våra finfina hundar. Min är alldeles slut nu efter en hård dag på utställning.

Uuuufff (stön), slog armbågen i bordskanten...



Jag känner mig också besviken på att Billing åkte ut, men det har alltid varit så i Robinson, de med lite vett blir utröstade.



Syns på torsdag?

Kram

2009-04-26 @ 19:23:31

Postat av: Emma

Haha! Ja det kan vi verkligen vara lilla mamma :) Precis, men nu har vi iallafall Jarmo kvar - som tur är! Vi syns kanske på torsdag ja. Kram!

2009-04-27 @ 11:40:49
URL: http://mentallyretardedasshole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback