-

2009-04-27 @ 16:04:47 Permalink Mitt liv Kommentarer (1) Trackbacks ()

Jaha, då var det dags för en ny uppdatering om min dag. Haha! Jag har inte gjort ett dugg. Legat i soffan nerbäddad och kollat på värdelösa tvprogram- precis så som det ska vara när man är sjuk! Har lite ångest för att jag inte har varit på idrotten idag, även fast jag vet att jag inte kan eller får vara med... Nånå, snart kommer Simon hem och då får jag äntligen lite sällskap. Gucci har inte varit mycket till sällskap om man säger så, hon har legat och sovit brevid mig hela dagen ;) sötnosen där!

Nu tog det stopp!
/E


Kommentarer

Postat av: Sofia

sv: HAHAHA ja precis,vi gillar cyklar! Synd bara att det aldrig finns någon att sno när man som mest behöver dom ;D

2009-04-27 @ 17:41:10
URL: http://sofiabensalem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback