-

2009-04-06 @ 15:40:26 Permalink Mitt liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jaha, då är helgen slut och som vanligt har jag varit otroligt dålig på att uppdatera här...
Jag, Simon och Gucci åkte som sagt upp till Gällivare i fredags efter skolan. Vi gjorde ingenting speciellt då förutom att vi kollade tv och sånt på kvällen :) På lördagen klev jag och mamma upp redan innan 8 för att vi skulle på hundutställning. Vi var där i typ 6-7 timmar men dagen gick fort ändå. Jag ställde ut Gucci och hon gick vidare till finalen, sen ställde Joakim ut våran andra tik Cindy och hon gick också vidare till finalen. Och det slutade då med att Gucci blev Best in show 5:a och BIR & Cindy blev BIG 2:a. Så det var inte dåligt. Dessutom gick Mathilda barn med hund och den vann hon och Gucci. Så vi var väldigt nöjda när vi for hem sen :)
Igår åkte vi till Sikträsk och var där hela dan. Var ute och promenerade med hundarna på isen och satt & solade. Det var riktigt härligt, synd bara att man var tvungen att åka hem så tidigt för att vi skulle med tåget..

Idag har jag bara haft en lektion, idrott. Vi hade först foxtrot som uppvärmning och sen cirkelträning. Jag gjorde ju inte Idrottsprovet när alla andra gjorde det för jag var sjuk då. Min lärare sa att jag skulle göra det idag, & jag hade inte pluggat någonting alls. Så jag gick från lektionen och gjorde provet - chansade på i princip alla frågor, för det var ett svårt prov. När jag var klar med provet hade jag cirkelträning med dom andra, och jobbigt var det.. Fick veta efter lektionen att jag hade klarat provet, fan vad lättad jag var. Hela klassen hade fått IG utom jag och Benjamin. Och jag fattar verkligen inte hur jag kunde klara det när jag bara gissade på ALLA frågor? Nånå, ibland kan jag väl tydligen lyckas :)

Nu ska jag laga middag, hungrig är jag som vanligt.
Jag lägger in lite bilder från helgen osv. när jag åker upp till Gällivare på onsdag för jag har lagt in bilderna på datorn där.
Puss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback