-

2009-04-29 @ 10:16:07 Permalink Mitt liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Hej!

Uppdaterade knappt igår men jag låg och sov mestadels igår. Gucci låg vid mina fötter när jag somnade och när jag vaknade igen så låg hon och sussade så sött på kudden brevid mig. Hon är så söt :) När Simon kom hem låg vi i sängen och kollade på Shrek 2, sen på kvällen kollade vi på Viva la bam, vi slocknade då båda två. Jag vaknade efter ungefär en timme och slog av tv'n och somnade om igen. Så idag vaknade jag när Simons klocka ringde och inte har jag kunnat  somna om efter det... Nu ska jag iallafall fortsätta kolla på tv och sen ska jag nog försöka somna om. Ska försöka få i mig lite mat också, igår åt jag knappt nånting och det brukar väl kännas bättre om man fått lite mat i magen :)?

/E

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback