-

2009-04-07 @ 19:06:56 Permalink Mitt liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Tjao. Idag har jag bara varit i skolan som vanligt, vi jobbade med klimatkampen hela dagen. Imorgon ska vi skriva rapport hela dagen, perfekt avslutning innan lovet. Eller hur? Usch...
Nu på eftermiddan har jag bara suttit här i princip, och inget vettigt har jag gjort. Eller jo, jag har suttit och dreglat över skor jag vill ha. Som jag faktiskt har råd med också. Men då har jag ju dock en pojkvän som tycker att det är helt onödigt att köpa kläder. Han tycker hellre att man ska gå med trasor :) så jävligt är det faktiskt inte, men nästan...
Nu blir det väl att förflytta sig till tvn och sitta där resten av kvällen, roligare än så blir det inte.

Hejs.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback