-

2009-04-09 @ 11:48:30 Permalink Min pomeranian Kommentarer (2) Trackbacks ()

Tjao.

Nu är man "hemma" i Gällivare igen :) Blir dock inte att vara här så länge för vi åker snart till stugan. Just nu sitter jag här och försöker samla kraft till att flytta fetarslet och orka hoppa i duschen, men de känns jävligt tungt ;) Nåmen hursomhelst, igår hälsade jag på Sofia och hennes nytillskott. Än så länge är han lite rädd men det går nog över snart. Gudomligt söt var han lilla Diezel :)

Nej nu ska jag hoppa i duschen och så bloggar jag igen om några dagar. Då kommer jag garanterat ladda upp en massa bilder men än så länge får ni hålla tillgodo med dom här. Bilder från hundutställningen i Gällivare och annat smått & gott. Puss!

Vi såg RMK live på kulturens hus :)

Trött liten älskling!

Bäst i rasen & Best in show 5:a. Inte dåligt! :)

Mathilda vann barn med hund med Gucci!

Kommentarer

Postat av: Sofia & Diezel

Mys att se dig :D Och Diezel saknar nog sin kompis Gucci, han sprang och sökte henne igår när ni gått. Och han gnällde som tusan! jag tror det kommer gå jätte bra med dom. Och du ska känna dig stolt, för du är den enda av obekanta människor han tytt sig till. Han märker att du är van vid djur, hihi! MYCKET kärlek

2009-04-09 @ 15:30:28
URL: http://sofiabensalem.blogg.se/

Postat av: Emma

va söt Gucci är :)

2009-04-23 @ 20:14:11
URL: http://lyraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback