-

2009-04-20 @ 11:15:11 Permalink Mitt liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jag börjar med att sammanfatta helgen lite kort..

Fredag jobbade jag till 16.00 och direkt jag kom hem började jag fixa mig. Jag, Sanna, Sofia & Simon gick ut och åt grillbuffé på Nex. Det var asgott och jag åt så mycket så jag lätt hade kunnat spy efteråt, haha fräscht. Nämen så illa var det kanske inte, men nästan.. Sen kom jag hem, och då for jag och Sanna till Soffe. Hon piercade mig och sen gick vi till Sofia efter det och satt där hela kvällen och bara surrade. Sen gick jag och Simme hem och kollade tv och spelade GTA som vanligt :)

Lördag klev jag upp tidigt som fan, sminkade mig osv. Sen åkte jag med mamma, pappa och Mathilda till gällivare. Vi skulle köpa en present åt Simon men vi hittade fan ingenting. Då gick vi till vetehatten för att dom skulle fika. Sen kom Sofia, Martin och Simon och då fikade jag med dom istället och dom andra for hem. När vi kom hem spelade vi bara GTA och så lagade vi mat. Vi grillade och de var mumma :)

Söndag började jag dagen med att gratta Simon ;-* Och sen käkade vi tårta för mamma och pappa hade gjort en. Så for jag och jobbade nån timme, kom hem och packade alla mina grejer för vi åkte med tidiga tåget. Sen for vi hem till Boden igen. Då åkte vi till Simons mamma och åt middag och tårta igen. Det var jättegott :) Då var vi där ett tag och sen åkte vi  hem, gick ut och promenerade med Gucci och sen kom Joni och Johanna och då kollade vi typ bara på tv resten av kvällen. Helt okej helg faktiskt :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback