-

2009-04-22 @ 10:20:44 Permalink Mitt liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Hej!

Okej, det blev ingen uppdatering om gårdagen så jag får väl skriva om det idag istället... Igår skulle vi som sagt till Coop arena, så jag hoppade av bussen vid Jessica och så mötte vi upp Amanda också. Vi promenerade dit  men då trodde dom att det var förra veckan vi skulle komma, haha. Så vi promenerade tillbaka till Jessica och åt nudlar och satt på hennes veranda. Otroligt härligt väder var det!
Sen åkte vi buss tillbaks till skolan men vi var inte där speciellt länge. Blondinbella var ju i Luleå så vi gick till stan och försökte hitta henne, dock förgäves ;/ Hahah.

Sen kom jag hem, gick ut och promenerade med Gucci som vanligt. Lagade mat åt mig och Simon, och sen for vi och hyrde film med Joni och Johanna. Såg The strangers, men den var inte bra alls faktiskt. Så vi knatade hem efter det och gick typ och sov direkt. Dock kunde man inte tro det imorse när jag vaknade. Det kändes seriöst som att jag hade 10 kilo tung skalle, och dessutom hade jag så grymt ont i magen. Så jag stannade hemma idag, fast det känns bättre nu men jag kan lika gärna vara hemma hela dagen. Ska skriva på min rapport heeeela dan, men innan det ska jag gå och duscha. För jag känner mig så jävulskt ofräsch!

Justja, när jag vaknade imorse var det 19.9 grader i solen. Inte dåligt!
/E


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback