-

2009-04-01 @ 14:19:07 Permalink Mitt liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Hej!

Jag har kommit hem från skolan för ett litet tag sen, slutade redan 11.20 för dom andra skulle ha prov i Kommunikation nu på eftermiddagen och den kursen har ju inte jag. Då gick jag på coop och hämtade äntligen ut avmaskningsmedlet till Gucci. Nu sitter jag iaf här med vovven i famnen och försöker skriva samtidigt. (Skyll på Gucci om det blir mycket stavfel, haha.) Och jag funderar på vad jag ska laga till middag idag, tror det blir klyftpotatis och nåt till det. Ska laga nånting snabbt eftersom vi ska till Norrbottensteatern ikväll. Jag hoppas den där teatern är kul så man inte har åkt dit helt i onödan ;) Nejmen, jag åker bara dit för att vi får kompledigt ändå så...


Nu ska jag bege mig, puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback