Ooh, having me som fun tonight

2009-04-20 @ 16:24:47 Permalink Min pomeranian Kommentarer (1) Trackbacks ()

Hallå!
Den här dagen har gått väldigt sakta hittills och än är den inte slut. Men skönt är det, för då är det inte så länge kvar innan jag måste kliva upp och gå till skolan. Än så länge idag har jag hunnit vara ute på en promenad med vovven, klippt klorna på henne & friserat henne och sen har jag roat mig med att titta på The city i nån timme. Nu är det dags att laga mat, Simon borde komma hem från jobbet nu närsomhelst så.
Sen hade jag tänkt gå på stan en sväng, måste köpa en längre stav till läppen för den här är för kort.

För övrigt så har Gucci varit jättekonstig idag. Hon sover bara hela tiden och har kvar nästan all mat som jag gav henne igårkväll.. Jag misstänker att det är för att hon saknar Cindy och Amber, men jag vet inte. Mamma har berättat att Cindy också brukar bete sig lite konstigt när Gucci har åkt hem. Jag hoppas att hon blir som vanligt snart, min lilla trasselsudd :)

Så bjuder jag på lite bilder också.



(otroligt smickrande bild på mig men vem fan bryr sig?)


Kommentarer

Postat av: Elina

Vad du ska vara söt hela tiden :D

2009-04-20 @ 18:03:21
URL: http://blow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback