-

2009-02-11 @ 11:42:24 Permalink Mitt liv Kommentarer (1) Trackbacks ()

Godmorgon sötnosar :)
Imorse när jag vaknade kändes förkylningen ännu värre. Är det någon som vet några bra huskurer som hjälper mot förkylning? Men jag ska ändå masa mig upp, ska följa med Sanna på stan. Tyvärr kan jag nog inte slösa några pengar, men jag är väldigt sugen på att köpa ett par beiga chinos. Det som är så bra är att dom passar till i princip allting :)

Sen blir det kanske att ta en promenad med Gucci, jag var ute med henne för ett litet tag sen och stackaren frös jättemycket. Trots att hon har så mycket päls så fryser hon ändå när vi är ute, det är för att hon är så liten (hon är ju trots allt bara ca. 20 cm hög och väger 2 kilo) så hennes kroppsvärme försvinner så fort. Så stackaren försöker springa runt på tre ben när vi är utomhus.. Lilla gumman :)

Puss och kram!

Kommentarer

Postat av: Elina

Ingen huskur direkt men Kan jang (Naturläkemedel) funkar faktiskt väldigt bra :) Har hört att Echineagard oxå gör det.

2009-02-11 @ 12:05:49
URL: http://blow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback