-

2009-02-23 @ 16:28:33 Permalink Mitt liv Kommentarer (1) Trackbacks ()

Jobbig dag.

Kliva upp tidigt för att gå till bussen i snöstorm känns aldrig lockande. Imorse märkte jag dock att jag måste gå till medborgarplatsen för att dom håller på att bygga om nånting eller hur fan det nu var... Känns väldigt lockande att jag måste gå ÄNNU tidigare nu. Jippie!
Sen hade vi engelska och kollade en dålig film om nåt jävla sär som älskade djur så mycket att han klappade ihjäl dom... Den var dålig. Sen på idrotten skulle vi åka skridskor men jag sög verkligen på det så jag orkade inte och då fick jag promenera istället och sen slutade jag :)
Nu har vi käkat för ett tag sen och jag vet inte alls vad som händer idag.

Adjö.


Kommentarer

Postat av: Jenny

Hahaha, den filmen har jag också sett, typ i 8:an på engelskan.. Skit dålig är den verkligen..

2009-02-23 @ 22:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback