-

2009-02-08 @ 17:16:15 Permalink Mitt liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

1. Fullständigt namn? - Emma Kristina Olofsson

2. Ålder? - 18 år. 

3. Vart bor du? - Boden & Malmberget

4. Bor tillsammans med? - Simon.

5. Färg på ditt hus? - Tegelfärgat.

6. Hus eller lägenhet? - Lägenhet med Simon och hus med mamma och pappa.

7. När är du född? - 29 januari 1991.

8. Klass? - BF07C

9. Vilket år tar du studenten? - 2010  

10. Något jobb? - PA Hydraulservice då & då.

11. När gick du upp i morse? - Typ vid 9.

12. När ska du sova? - Jag har ingen aning.

13. Duschat idag? - Japps.

14. Kramat någon idag? - Ne :)

15. Pussat någon idag? - Nej

16. Vad har du ätit idag? - Pizza och ett äpple.

17. Dagens klädsel? - Linne, kofta och jeans.

18. Dagens smink? - Just nu ingenting.

19. Dagens sötnos? - Gissa? :)

20. Dagens roligaste? - Inget direkt.

socialt:

21. Har du många vänner? - Tillräckligt.

22. Hur många har du kysst? - Haha, vet inte.

23. Vem kramade du senast? - Vet inte.

25. Hur många har varit otrogen mot dig? - För många...

27. Har du pojk-/flickvän? - Ja

28. Vem pratade du med i telefon senast? - Ingen aning :)

29. Vem fick du senast sms ifrån? - Sanna

favorit:

(just nu)

31. Film? - Jag har ingen aning..

32. Låt? - Massor.

33. Mat? - Vet inte riktigt.

34. Dryck? - Vet inte :P

35. Färg? - Rosa, svart, vit osv.

37. Stad? - Vet inte.

38. Land? - ? :)

39. Ämne i skolan? - Inget.

40. Människa? - Massor :)

senaste:


41. Personen du tänkte på? - Jag vet inte ;p

42. Personen du kysste? - Simon

43. Gången du spydde? - Längesen.

44. Gången du grät? - Vet inte.

45. Pizzan du åt? - Tacopizza :)

46. Gången du var i Göteborg? - Haha, i 6an.

47. Gången du var i Stockholm? - November 2006.

48. Gången du var full? - Jag vet inte :P

49. Gången du var hög? - Aldrig.

antingen eller:

51. Svart eller vitt? - Både och

52. Hund eller katt? - Hund

53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Både och, beror på vilket humör man är på :)

54. Tvspel eller datorspel? - Tvspel

55. Singel eller upptagen? - Upptagen

56. Hångla eller ha sex? - Beror på tillfället

57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead? Inget

58. Ragga eller bli uppraggad? - Bli uppraggad :P

59. Big Brother eller Paradise hotel? - Big brother

60. Blont eller svart hår? - Både :)

61. Har du blåa ögon eller bruna? - Blåa

62. Choklad eller lakrits? - Både och

63. Göteborg eller Stockholm? - Stockholm!

64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Vänsterhänt

65. Coca cola eller fanta? - Coca-Cola

66. Pizza eller kebab? - KEBAB :D

67. Randigt eller prickigt? - Randigt

68. Älska eller älskas? - Det hör väl ihop :)

69. Leva eller dö? - Haha, antagligen leva ;p

antal:

70. Personer du älskar? - Många

71. Personer du hatar? - Några stycken..

72. Gånger du varit full? - Inte vet jag?:)

73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? - En gissar jag på.

74. Glassar du ätit på en dag? - Har inte räknat :)

75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - Vet inte?

76. Gånger du haft minnesluckor? - Någon gång då och då.

77. Gånger du varit hög? Aldrig

78. Personer du saknar just nu? - Alla mina vänner och min pojkvän...

79. Gånger ditt hjärta brustit? - Många gånger.

vem:

80. Vill du kyssa nu? - Simon.

81. Ska du träffa imorgon? - Jag vet inte.

82. Sjöng du senast för? - Mig själv.

83. Hade du senast en msn-konversation med? - Simon

84. Spelade du tvspel med senast? - Simon, min bror.

85. Vill du ta med på resa nu? - Hade varit kul att åka med tjejerna men även mysigt att fara någonstans med Simon :P

86. Vill du kasta en sten i huvudet på? haha ingen.

87. Förtjänar att dö? - Ingen

88. Är söt? - Finns många söta

89. Vill du sova jämsides med i natt? - Simon

vad:

90. Gör dig glad? - Alla nära och kära, för det mesta ;)

91. Gör dig ledsen? - Hatar när folk ljuger, djurplågeri osv.

92. Vill du helst göra nu? - Vet inte.

93. Önskar du att du slapp göra? - Städa

94. Vill du ha nu? - Pengar.

95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - Har just fyllt år så jag vet inte.

96. Längtar du till? - Inget :p

97. Tycker du om dina betyg? - Dom duger :)

98. Ångrar du i ditt liv? - En massa.

99. Är det bästa som hänt dig? - Väldigt många bra saker har hänt, så jag vet inte.

100. Hur mycket är klockan?- 17.16


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback