Halå :)

2009-02-08 @ 16:12:53 Permalink Mitt liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Tjooo.

Hittills har den här dagen varit helt värdelös, precis som söndagar brukar vara. Nåja, jag har iallafall hunnit färga mitt hår imorse, och tro mig - det behövdes verkligen. Gode snygg utväxt jag har haft tills nu :) Den var inte nådig, haha. Sen har jag varit och solat och dom var så snälla och lät mig sola gratis för att dom var så nöjd med mig på praktiken. Dom är så snälla där på badet :) Idag ska jag äta palt till middag och det ska bli jäkligt gott, och så ska jag umgås med Sanna också. Jag saknar henne verkligen :)

Jag hade tänkt åka och hälsa på dom i klassen i veckan men jag vet inte hur det blir? Vet ju inte hur deras schema ser ut nu eller nåt.. Sen har jag inte pratat speciellt mycket med någon av dem på länge så jag vet inte :( Vi får se hur det blir med det. Sen ska jag nog med Sofia på hemligt uppdrag på tisdag om allt går som planerat ;) Nej, nu ska jag gå och hjälpa mami & papi med maten.

xoxo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback