Hallå

2009-02-19 @ 18:00:08 Permalink Mitt liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Tjoho. Har kommit hem från skolan för ungefär en timme sen, så jag har lagat mat för ett tag sen och ätit. Simon är inte hemma så jag sitter här i min ensamhet :) Har haft en lång skoldag idag men det har varit skönt ändå. Ända sen jag började har vi fan fått sluta tidigare från varje lektion. Haha, och vi fick ALDRIG sluta tidigare på våra BF lektioner på välkomma :p Så det är skönt som fan kan jag säga.. Idag ska jag förbereda för min muntliga redovisning i svenskan imorgon, eller vi ska bara berätta om klassikern som vi har läst så jag ska väl börja med det alldeles strax.

Tjingeling!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback