Hallå!

2009-02-03 @ 13:24:02 Permalink Mitt liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Hej!

Jag börjar med att svara till du anonyma som frågade hur jag fått internet till min bärbara dator. Grejen är den att jag inte ens har internet till den ;/ Så jag vet tyvärr inte. Är inte så insatt i sånt där med internet. :/

Nu sitter vi hos Simons mamma, vi har fikat lite tidigare och hon har köpt gardiner till oss så nu lägenheten kanske får sig ett lyft, haha. Imorgon ska jag till skolan, första dagen. Fast jag tror bara att det blir att få schema och sånt. På fredag ska jag åka hem, ska hämta vovvsingen min :) Längtar efter henne såå mycket!

Ska gå nu, puss och kram! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback