Hallo

2009-02-21 @ 15:08:20 Permalink Mitt liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Nu blir det tråkig uppdatering som vanligt :P

Igår gjorde vi i princip ingenting, var och kollade tapeter till lägenheten och så åt vi på max, gott som fan var de.. Hämtade ut biljetterna till skotershowen, känns bra att äntligen ha fått det gjort. Så nu har vi både till skotershowen och efterfesten. Perfecto!

Idag har vi inte heller gjort nånting alls, hade bokat tvättstugan idag så vi har tvättat kläder. Men nu är det klart som tur är. Så har Joni och Johanna varit på besök också :) Ska kolla massa filmer med dom ikväll. Det blir säkert trevligt :) Idag ska vi laga lövbiff och klyftpotatis till middag, jag längtar. Vi har ännu inte ätit nånting så jag är hungrig :/ Nu ska vi åka och handla så jag uppdaterar senare.

Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback