Hej!

2009-02-09 @ 23:28:34 Permalink Mitt liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Ja justja.. Jag skulle ju berätta vad som hände idag som jag tyckte var så roligt.

Innan jag och pappa åkte till jobbet så for vi på Konsum för att jag behövde halstabletter (har självklart lyckats bli sjuk igen). Jag hämtade mina halstabletter och så gick jag runt därinne och letade efter pappa. Så mitt i allt såg jag en sjaskig utlänning som stod och tryckte ner en lax i byxan, haha. När han såg att jag kollade på han så tog han fort upp den igen, sen gick jag och berättade det åt pappa och vi ställde oss i kassan. Framför oss i kassan stod en alkoholist och i kassan brevid ställde sig utlänningen och hans kompis (båda två var knarkare). Sen mitt i allt började alkisen och knarkarna bråka. Och alkisen skriker ut över hela konsum "Ska du ha stryk, jag är snut för fan!" och så börjar knarkarna skrika "Fuck you, fuck you, fuck you" och han som är svensk skriker "Du är fan inte snut, jag vet vem du är. Du är Ante Johanssons farsa, din jävla alkisjävel. Jävla gubbjävel!" osv. Det börjar kännas lite obehagligt när vi står där, just bakom dom när dom står och bråkar och tänker börja slåss. Kärringjävlarna i kassan gör ingenting, utan dom står bara och kollar på dom - vilket i princip alla på butiken gör. Sen går jag och pappa ut från Konsum och jag börjar skratta som fan, först var jag jätteskraj och sen i efterhand tyckte jag det var ganska komiskt :) Vi sätter oss i bilen och knarkar äcklena kommer ut och en ställer sig och pissar just utanför Konsum. Och jag kan ju säga att det stank spya och öl över hela jävla affären.

Om det är några människor jag föraktar så är det verkligen knarkare och alkoholister. Usch.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback