Hej!

2009-02-11 @ 20:59:15 Permalink Mitt liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Hej!

Nu är jag just hemkommen från Sanna, vi var ju som sagt på stan idag. Jag köpte tyvärr ingenting fast jag ville, men ibland måste man hålla i pengarna ;) Sanna köpte iallafall en present till hennes pappa som fyller år imorgon. Sen mötte vi Ulrika, Pernilla och Lina också. En rolig sak som hände var att vi stötte på Dogge Doggelito på stan, inte varje dag det är en kändis här. Nånå, han hade fula skor och en ryssmössa på skallen så han var då ingenting att hurra för.. Nånå, vi har då fått oss ett gott skratt idag iallafall :)

Ikväll ska jag börja plocka ihop alla Gucci's saker, för vi åker ju hem till lägenheten imorgon. Så det blir nog ganska dåligt med blogginlägg den närmaste tiden tyvärr... Men jag ska försöka uppdatera den litegrann iallafall ;)

Puss och kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback