Hej!

2009-02-13 @ 13:08:22 Permalink Mitt liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Idag är det fredag och jag vaknade upp och mådde askasst imorse. Nog för att jag gör det fortfarande men... Har ont i huvudet, värk i kroppen, täppt i näsan, ont i magen och fryser som fan. Det är inte alls roligt... Jag ska åka med tåget som går om typ 2 timmar så jag måste packa och sånt idag. Ser ni, jag har ännu inte gjort det? :D Herregud.. Nu har jag sagt i typ 3 dagar att jag ska packa och så gör jag det IDAG.

Nu sitter jag och surrar skit med min älskade kusin Sofia :) Det vi är bäst på alltså, haha! Både jag och Sofia känner oss riktigt taggade inför den 28:e. ;>

NEJ FAN, nu ska jag packa. Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback