Hej.

2009-02-17 @ 21:58:21 Permalink Mitt liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Nu sitter jag här med min gubbe, han har just varit ute med Gucci i den här kylan.. Tror det är närmare 30 grader här nu.. Usch. Snart måste jag gå och sova för jag ska kliva upp tidigt imorgon :/ Känner mig inte speciellt lockad av att gå till bussen imorgonbitti om det är lika kallt då som det är nu. Nånå, jag måste ju ta mig dit på nåt sätt så :)

Idag har vi inte gjort nånting alls, bara tagit det lugnt och sånt. Dom var förbi och kollade på tapeterna och han tyckte dom såg förjävliga ut, haha! Så vi ska fara och kolla på nya här nån dag i veckan, när vi hinner :) Nä nu blir det nog att kolla tv innan jag ska sova.

Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback