Hej!

2009-02-18 @ 21:46:52 Permalink Mitt liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Hejhej!

Har haft en svinrolig dag i skolan idag, började med samhällskunskap vilket inte var särskilt roligt men :) Sen hade vi BF och då skulle vi skriva en dikt av en låt som vi hörde. Det var jag, Jessica, Anna, Hampus och Krille som var i en grupp. Våran dikt blev svinrolig, haha. Kommer inte riktigt ihåg hur den gick men det var något om att ha sex i spanien, och med en spliff i handen så har man inga problem och nånting om att dansa med polarna. Sen skulle vi illustrera våran dikt och då ritade vi Bob Marley som tog en tjej bakifrån samtidigt som han hade en spliff i handen och en i munnen, ska lägga in bilden nån dag när jag ids :D Tyvärr fick vi inte hänga upp den bilden i ateljen så då ritade vi en annan som vart minst lika snygg, haha ;) Sen efter lunchen så skulle vi göra ett rollspel till våran dikt, och då bestämde vi att bara ha med det där med att dansa med polarna.

Den började då med att Jessica berättade om en solig dag i Spanien medans jag och Krille stod och dansade tango till Akon - Belly dancer :D Sen slutar musiken och då kommer Hampus in i klassrummet i slowmotion medans Jessica spelade upp Bag in da box. Så börjar Hampus dansa Bag in da box-dansen och sen plötsligt stannar musiken. Då frågar både jag och Krille "Vafan är det där för dans?" så svarar Hampus "BOX-DANCE!", så säger jag "Amen vafan, vi testar!" så startar musiken igen och alla börjar dansa bag in da box-dansen, till slut dansar vi ut ur rummet och så var den slut! Hahahahah. Det låter inte speciellt roligt men det var fan asroligt! ;>

Vi fick sluta tidigare idag, trodde att vi skulle sluta 15.00 men vi slutar tydligen 13.40 på onsdagar :) Skööönt. Då gick jag hem till Simons pappa för Simon var i garaget och höll på med bilen, vi lagade hamburgare till middag och sen har jag sovit mellan typ 5-8. Fan vilken ångest jag har. Nu kom Simon just ur duschen så jag hade tänkt att vi skulle komm

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback