Hej!

2009-02-27 @ 15:21:58 Permalink Mitt liv Kommentarer (7) Trackbacks ()

Hallååå!

Jag har kommit hem från skolan för en liten stund sen, hade bara en lektion idag, Svenska B och då redovisade vi våra bokanalyser. Självklart missade jag bussen så jag var tvungen att vänta nästan en timme på nästa.. Det var inte så kul, men nu är jag hemma iallafall :) & Idag kommer min älskade kusin Sofia, för imorgon ska vi på skotershowen och på kvällen är det party party som gäller :) Kommer nog bli grymt kul skulle jag tro. Lite annat än alla slitna fester man är på annars, hahaha! Hm.. jag är väldigt hungrig känner jag. Åt ett hårdbröd till frukost och ville inte ha äcklig varmkorv i skolan så jag har fan knappt ätit nåt, ajaj. :P Ska nog göra hamburgare tror jag, mums..

Lägger in en bild på min sötnos nu när hon ligger här och filosoferar i soffan, haha ;>

Kommentarer

Postat av: mariana DG

gud va söt hund :) kolla gärna in min blogg

2009-03-04 @ 21:12:53
URL: http://andresbabiie.blogg.se/

Postat av: Rumah Dijual

More people need to read this and understand this aspect of the story. I cant believe you’re not more popular.

Postat av: Pakaian Muslim Modern

I am not sure whether this post is written by him as no one else know such detailed about my trouble.

Postat av: Jual Beli Mobil Bekas

You most definitely have made this blog into something special. You clearly know what you are doing, you have covered so many bases

Postat av: Jual Rumah di Jakarta



You most definitely have made this blog into something special. You clearly know what you are doing, you have covered so many bases.

Postat av: Grosir Baju Murah

I am not sure whether this post is written by him as no one else know such detailed about my trouble.

Postat av: Jual Laptop

This will be a person that is useful blogs Weve ever arrive across about this subject. Basically Fantastic.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback