Hoho

2009-02-06 @ 18:19:36 Permalink Mitt liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jag är hemma igen, och tänka sig.. Det känns fanimej underbart!! Det känns så jävla boring i Boden när man inte har nån man kan umgås med på samma sätt som jag gör med mina vänner här. :/ Finns ju ingen jag känner på det sättet än :) Min kära Sofia har redan varit förbi tidigare idag och jag har saknat henne :) Jag ska nog umgås med Sanna lite senare också, hihi. Jag tänkte fara och simma/sola ikväll men jag kan inte det ännu när jag har tatuerat mig för drygt en vecka sen. Så det får tyvärr vänta, känner redan att brännan har försvunnit :D

Den här helgen ska jag iallafall bara ta det lugnt och umgås med familjen och mina söta brudar :) Jag har ingen skola förrän fredag nästa vecka så jag vet inte riktigt hur länge jag blir kvar här.. Men det återstår att se :) Ska äntligen ta med mig min älskade vovvsing :) Jag har saknat henne så mycket när jag var i Boden så när jag kom hit idag var hon helt tokig :) Mitt lilla hjärta.
Nej nu vart de bara skit jag skrev :) Men jag uppdaterar säkert senare. PUSS.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback