Jag svarar...

2009-02-11 @ 11:50:00 Permalink Mitt liv Kommentarer (1) Trackbacks ()

Anna, jag svarar på din kommentar här :)
"Jag hatar alla som förstorar sina bröst, svaga jävlar som gör allt för att passa in!

Men skulle jag gjort det.. Då hade det vara en heelt annan sak. Hahahaha. Nejmen..
Jag är nog emot det. Visst att det är snyggt och så men jag tänkre bara på hur jobbigt det ska vara att sova på mage, och jag som rider, hur fan mycket ivägen skulle de boobsen inte vara?:D

Dessutom känner jag det som att de flesta tjejer gör det för att göra killar nöjda,
nog för att det finns säkert tjejer som gör det enbart för sin skull.

Men erkänn att det hade vart skönt om alla var nöjd för den de var?
Jag önskar att jag var det!
Haha.. Gud vad schitzo det här blev xD
Skulle någon erbjuda mig att betala en bröstoperation skulle jag nog inte tacka nej."

Svar:
Jag är inte säker på om det är folk som vill passa in som gör bröstoperationer. Jag tror de flesta gör det för att dom inte är nöjda med sina egna (därför jag skulle kunna tänka mig att göra det) & så har det nog en del med dagens skönhetsideal att göra. Men när man tänker efter, så är det ändå fler tjejer som inte har silikonbröst så det är nog inte för att passa in man gör det.. Ja, jag har också funderat på det där med att sova på mage osv. Men jag vet faktiskt inte om det är någon skillnad, jag är inte så insatt i det riktigt :) Nån som vet får gärna skriva en kommentar! Det är sant som du säger att många killar tycker om tjejer med stora bröst, men jag tror att det är precis lika många som tycker om mindre bröst än Natacha-bomber :) Och om man är tillsammans med en kille, så gillar han nog en precis som man är. Jag skulle dock aldrig operera mina bröst för att min pojkvän säger åt mig att göra det, utan det ska vara helt och hållet mitt val. Jag håller med dig att det skulle vara väldigt skönt om alla var nöjda för hur dom såg ut, men i dagens samhälle så uppnår man tyvärr aldrig de mål man "borde" utseendemässigt.. Vi har ett skevt skönhetsideal, därför är det väldigt svårt för just tjejer att vara nöjda med hur de ser ut.


Kommentarer

Postat av: Anna

Det är så trist att ingen kan vara nöjd med sig själv..

2009-02-11 @ 15:10:33
URL: http://bboogeyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback