Lördag

2009-02-07 @ 16:24:12 Permalink Mitt liv Kommentarer (1) Trackbacks ()

Hellooo!

Nu har jag äntligen tid att uppdatera. Imorse vaknade jag tidigt, jag gick och la mig klockan 10 igår, hahaha... Nåmen, jag åkte med mammsen och pappsen till Gällivare och då lånade jag en bok på bibblan för vi måste läsa en klassiker på svenskan, usch! :P Sen for vi runt på massa affärer och jag fick smink som jag verkligen behöver :) Sen köpte jag lite grejer till Gucci och en ansiktsmask till mig. Snart ska vi fara och handla för vi ska laga tacopizza. Mums! :) Ikväll ska jag nog bara sitta framför TV'n. Min kära bror har köpt nyaste GTA spelet och vi nöter det som fan, det är skitkul.

Puss

Kommentarer

Postat av: Elina

Åh, recept på taopizza tack :p

2009-02-07 @ 18:35:28
URL: http://blow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback