Simma!

2009-02-10 @ 16:42:19 Permalink Mitt liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Nu har jag lite planer för ikväll :) Jag och Sanna ska fara till sporthallen om ett tag, vi ska simma och sola hade vi tänkt. Och ja, jag vet att jag inte ska sola när jag har tatuerat mig för inte så längesen. Men jag har ju den i nacken så jag täcker alltid över den med något så att det absolut inte ska hända något. Det kanske inte är så himla bra att jag simmar nu när jag är krasslig, men jag har ju inte feber så det borde väl gå ganska bra ändå? Äh, jag ska ta det lugnt så nog vet jag att det kommer gå bra :)

Vi hörs senare ikväll. Och Sofia jag är väldigt sugen på att se din nya tatuering!
Puss & kram.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback