Sovmorgon

2009-02-12 @ 15:07:47 Permalink Mitt liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Hallå!

Jag tog mig en riktig sovmorgon imorse, först halv 1 vaknade jag... Usch jag får världens ångest när jag sover bort hela dan.. Och jag har ingen aning när jag kommer somna ikväll. Nu är det iallafall ändrade planer, pappa frågade tidigare idag om jag inte skulle åka hem imorgon istället. För då kan jag jobba ikväll och tjäna ihop lite pengar :) Ptja, varför inte? Pengar är ju inte helt fel om man säger så.. hehe.
Hursomhelst, så hade jag tänkt packa ihop allting idag så har man gjort bort det :) Annars blir det väl inte att göra så mycket, som vanligt alltså. Men nu ska jag tvätta lite kläder och laga middag om en liten stund så jag uppdaterar lite senare.

Puss och kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback