Vad tycker du?

2009-02-10 @ 23:00:42 Permalink Mitt liv Kommentarer (4) Trackbacks ()

Vad tycker du om silikonbröst?

Själv tycker jag att det kan vara fint. Och jag tycker absolut inte att det är något konstigt eller fel med att ha det heller, men jag tycker att man ska våga stå för det också. Det är så många nuförtiden som opererar sina bröst, förstorar sina läppar eller använder botox så det är inga konstigheter med det längre. Visst, folk älskar att döma andra utifrån deras bröst eller läppar - och man kan ju undra varför? Vi lever ju i ett samhälle där plastikoperationer har blivit allt vanligare. Och jag skulle definitivt kunna operera mina bröst!


Kommentarer

Postat av: Mahlin

Jag tycker inte heller det är fel. Jag skulle också kunna göra det för jag tycker det är fint!

2009-02-10 @ 23:21:58
URL: http://mahlinmaria.blogg.se/

Postat av: Rebecka

Ja förstora brösten hade inte varit fel, men det är nog isf det enda jag skulle vilja göra. :)

2009-02-10 @ 23:27:21
URL: http://yesterdayslie.blogg.se/

Postat av: Anonym

bara klunk gumman slänger upp stor plånkan då;)

2009-02-11 @ 00:00:54

Postat av: Anna

Jag hatar alla som förstorar sina bröst, svaga jävlar som gör allt för att passa in!



Men skulle jag gjort det.. Då hade det vara en heelt annan sak. Hahahaha. Nejmen..

Jag är nog emot det. Visst att det är snyggt och så men jag tänkre bara på hur jobbigt det ska vara att sova på mage, och jag som rider, hur fan mycket ivägen skulle de boobsen inte vara?:D



Dessutom känner jag det som att de flesta tjejer gör det för att göra killar nöjda,

nog för att det finns säkert tjejer som gör det enbart för sin skull.



Men erkänn att det hade vart skönt om alla var nöjd för den de var?

Jag önskar att jag var det!

Haha.. Gud vad schitzo det här blev xD

Skulle någon erbjuda mig att betala en bröstoperation skulle jag nog inte tacka nej.

2009-02-11 @ 09:11:46
URL: http://bboogeyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback