-

2009-01-03 @ 23:23:27 Permalink Min pomeranian Kommentarer (0) Trackbacks ()



Det här är min pomeraniantik som heter Always on my mind, men hon kallas bara för Gucci. Vi köpte henne från Älvsbyn i höstas och det är det bästa val jag någonsin har gjort. :) Vi hade varit intresserade av att köpa en pomeranian länge men vi ville ha en tik och det fanns ingen till salu i norrbotten då. Av en ren slump gick jag in på blocket för att kolla om de hade fått in några nya annonser, och då såg jag henne. Jag kan ju säga att det var kärlek vid första ögonkastet! Så vi åkte iväg och hämtade henne... När hon blivit lite äldre ska vi pröva ställa ut henne och sen har jag även funderat på att träna agility eller freestyle med henne :) Hon är verkligen en liten kelgris som alltid ska vara i knät och gosa, helt underbar. Jag älskar den här hunden!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback