..

2009-01-15 @ 16:23:12 Permalink Mitt liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jag är så sjukt trött och sliten idag så det inte är sant. När jag vaknade imorse var jag så sjukt trött så det är ett under att jag ens har orkat kliva upp. Jag och Sanna skulle promenera till skolan/praktiken men det var 20- så det slutade med att vi åkte med Linda och Bryne istället. Sen har jag haft fullt upp på praktiken, har fan knappt suttit ner på hela dagen. Åt på skolan idag med klassen, tacos. Det var gott som fan :) Sen efter lunchen har jag tränat och så slutade jag klockan 3. Så jag promenerade hem i kylan men de gick ganska bra trots allt, jag överlevde ju. Nu väntar jag på mat och jag är väldigt hungrig.

Jag uppdaterar lite bättre sen. Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback