Hallå!

2009-01-08 @ 17:32:17 Permalink Mitt liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Nu är jag tillbaka igen efter några dagars bloggtorka.. Jag är i Boden nu, men jag ska hem på söndag igen. Sen är det praktik i 3 veckor och sen flyttar jag :) Nånå, nog om det. Idag har vi varit på stan ett tag, men jag hittade ingenting speciellt. Sen har jag legat och fryst i sängen hela eftermiddagen. Nu ska vi snart äta, och jag är jättehungrig! Ikväll ska vi nog inte göra något speciellt skulle jag tro faktiskt. Kanske kolla nån film eller något, nåja det återstår att se.

Förresten ska jag göra om min blogg snart igen, den har förjävligt fula och äckliga färger men jag har inte orkat göra om det, men jag måste samla lite kraft till innan jag gör det. Men håll ut!

Tjao.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback