Hej

2009-01-18 @ 21:57:55 Permalink Mitt liv Kommentarer (1) Trackbacks ()

Nu är det söndag igen, och som vanligt har jag världens jävla ångest när det är söndag. Jag har inte gjort något speciellt alls idag, varit ute och promenerat imorse med Gucci, Sanna, Ulrika och Donna. Jag tänkte först inte följa med eftersom jag känner mig riktigt jävla krasslig. Men jag ändrade mig, men efter det blev de mycket värre. Skulle egentligen umgåtts med dom senare men jag orkade fan inte, så Sanna förlåt för att jag inte ringde ;/ Jag for iallafall och jobbade på kvällen men de kändes tungt som fan så jag blev inte där speciellt länge. Nu har jag tagit en ipren så det känns lite bättre men det blir nog att lägga sig tidigt ikväll.

Imorgon är planerna bara praktik mellan 8.00-15.00 om jag orkar fara dit när jag är sjuk. Det får jag se imorgon. Annars blir det nog bara att ligga i sängen framför tv'n hela dagen skulle jag tro. :)

Puss!


Kommentarer

Postat av: sanna

det är lugnt gumman :)

2009-01-19 @ 08:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback