Hej!

2009-01-20 @ 23:37:27 Permalink Mitt liv Kommentarer (2) Trackbacks ()

Nu har jag varit sjuk i 3 dagar så jag har inte varit så pigg på att uppdatera. Förlåt för det... Nu sitter jag och fryser utav bara fan, det är en av anledningarna till att jag inte tycker om att duscha på kvällen. För då fryser man som fan när man ska gå och lägga sig, usch usch!
Imorgon ska jag iallafall på praktiken, jag har lite ont i kroppen fortfarande men jag håller ut. Vill inte få för mycket frånvaro och dessutom saknar jag alla därborta :)

Haha, förresten. Ni som åker mot Gällivare via parkasleden, ni har väl inte missat den snygga skylten som är på hedenbron? Det är min underbara f.d klass som har lagt upp den ;D Och om ni undrar vad lejonet till höger föreställer så är det faktiskt min hund. Skyll på Soffe, det är hon som har ritat av henne :D

Kommentarer

Postat av: Sofia

Vad tyckte du inte om den? ='/

2009-01-21 @ 13:58:12

Postat av: Sofia

Vad tyckte du inte om den? ='/

2009-01-21 @ 13:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback