Hej!

2009-01-22 @ 23:17:07 Permalink Mitt liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Har varit på praktiken idag mellan 14.30-21.30 och idag kände jag mig inte lika seg efteråt. Imorgon sa dom att jag skulle få gå mellan 8-11 :) Så himla skönt på en fredag.
Efter praktiken åkte jag till Jessica och fikade världens godaste smörgåstårta som hennes fammo hade gjort. MUMS! Det var iallafall jättekul att åka till henne igen, har verkligen saknat henne som fan! Jag har inte umgåtts med henne sen slutet av 9an tror jag :/ Och jag saknar dom tiderna på Gunillaskolan.
Förresten! Idag är det bara en vecka kvar tills jag fyller år... Dom här dagarna går snabbt ;)

Imorgon ska Simon hämta lägenhetsnyckeln om han hinner innan han ska med tåget. Så ihelg ska jag börja packa ihop alla grejerna i mitt rum. Det känns hemskt... Fan, den här dagen har jag väntat på i hela mitt liv. Dagen då jag får packa ihop mitt rum och flytta hemifrån. Men nu går jag hela tiden och skjuter upp det, för jag vill fan inte börja. Jag måste ju packa ner alla mina minnen under 18 års tid i en massa lådor nu. Kommer kännas så hemskt att lämna alla mina kompisar, för jag vet att 90% av dem har jag nog inte kvar om ett halvår :( Alltså, missförstå mig inte - jag vill ju verkligen flytta men de känns bara så hemskt att börja :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback