Hejhej

2009-01-30 @ 14:43:51 Permalink Mitt liv Kommentarer (2) Trackbacks ()

Tar en paus ifrån packningen och bloggar lite. Hittills har jag rensat ur hela min garderob, blev en jäkla massa att slänga eller ge bort till min syster. Sen måste jag plocka ner alla mina tavlor, ta bort alla blommor och rensa lådor. Känns inte sådär jätte lockande om jag ska vara ärlig... Har ätit lite smörgåstårta till lunch och det var gott, konstigt nog så finns det kvar en halv tårta sen igår :)

Min födelsedag var riktigt riktigt bra, umgås med nära & kära. Så vad annat kan man förvänta sig än att det blir perfekt? :) Jag fick en massa bra presenter, eller ja allting som jag fick var bra och jag är väldigt nöjd. Mamma hade bakat smörgåstårta och vanlig tårta. Fan vad vi svullade, eller vad säger ni Sanna och Sofia? ;) Dom var uppe i 8 bitar var när dom la av. Själv kommer jag inte ihåg hur mycket jag åt,  och lika bra är väl det :D Fast jag kom nog inte riktigt upp i deras nivå, haha :) Nånå. Kvällen var då helt underbar iallafall :) Den här kvällen går nog bara åt till att packa ihop mitt liv i lådor. Och självklart mysa med familjen när det är sista helgen hemma för min del. HUR SKA JAG KLARA MIG? ;D

/E


Kommentarer

Postat av: sanna

usch ja nu vill jag då inte se en tårta på ett tag :D

2009-01-30 @ 17:28:01

Postat av: Sofia

Haha jotack, jag känner mig fortfarande svälld och 20 kg tyngre efter gårdagens smaskande ;D Men det var då banne mig värt vartenda kilo vill jag lova. Hojja vad gott det var!

PUUUUUUUUUUUUSS

2009-01-30 @ 17:28:47
URL: http://sofiabensalem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback