Jag är tillbaka!

2009-01-02 @ 22:24:14 Permalink Mitt liv Kommentarer (1) Trackbacks ()

Nu är jag äntligen tillbaka i civilisationen igen! Nej, men min lilla vistelse i stugan har faktiskt varit väldigt trevlig. I början var jag sjukt rastlös, det märks att man har varit stressad de senaste veckorna över diverse saker. Jag har mest myst på, mina kusiner från Ökx kom och vi har varit och kört skoter och det var väldigt trevligt :) Vi umgås inte lika mycket nu som vi gjorde tidigare vilket är tråkigt :/

Vi har hunnit vara till IKEA och till det där shoppingcentret i Finland. Haha, det måste vara världens största skämt! Jag kan säga nu på en gång att jag aldrig mer åker dit. Ser ut som ett halvfärdigt shoppingcenter, helt tomt utanför butikerna och det enda dom hade var kärringkläder. Sen kom jag gladeligen in på Gina tricot för jag tänkte shoppa nyårskläder. Men då verkade det som om hela Finland hade bestämt sig för att handla på Gina så jag for därifrån illakvickt, sur som ett jävla bi. På IKEA kan man ju gå hela dagen, och vi hittade massa grejer som vi köpte iallfall vilket var tur.

Jag orkar inte riktigt skriva allt jag har gjort för då tar det här blogginlägget aldrig slut. Imorgon ska jag och Sanna laga mat och kolla film och sånt, min ärta fyller ju år den 7 januari. Ni får inte glömma bort att gratta henne! ;)

Puss!


Kommentarer

Postat av: ANNA

Brukar vara så att man typ inte umgås med sina kusiner när man blir 'äldre..



Innan var jag typ varenda dag med mina kusiner :o

2009-01-02 @ 23:09:16
URL: http://bboogeyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback