:P

2009-01-18 @ 22:27:24 Permalink Mitt liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Brukar du komma i tid: Ja.
Vad hade du i din mun senast: Tuggummi,
När mår du bra: När det är soligt och fint typ. När man bara kan ta det lugnt.
När blev du fotad senast: Idag.
Hur känner du dig nu: Less. Sjuk.
Kan du laga mat: Ja det kan jag.
Vad pluggar du: BF.
Vad tycker du om fötter: Äckliga.
Är du smart: Jag vet inte? :D
Vad har du på dig: Mjukisbyxor och tröja.
Är du aktiv i skolan: Ja det är jag. Oftast :)
Vad saknar du: Ingenting tror jag.
När och varför grät du senast: Jag vet inte.
Var det pinsamt att svara på det: Nej, men jag kommer inte ihåg när jag grät sist.
Hade du en bra kväll igår: Ja det hade jag. :)
Din favoritdryck på morgonen: Juice eller mjölk.
Vad ska du göra i sommar: Jobba iallafall.
Är du nöjd med ditt liv: Nej, nog kunde det vara bättre.
Vad vill du jobba som:  Ingen aning :P
Har du tråkigt just nu: Jaa, usch.
Vad gör livet värt att leva: Alla mina underbara vänner, min familj, min pojkvän och mina djur.
Vad i livet ångrar du: En massa saker.
Är du musikalisk: Nja.
Vad lyssnar du på för musik: Allt möjligt
Kategoriserar du dig själv i någon stil: Nja, nej.
Är du bortskämd: Ja :)
Är du trött: Jao..
Vad gör du imorgon: Jag ska antingen på praktiken eller så ska jag ligga och sova hela dan :(

Din första

Operation: Halsmandlarna tror jag.
Första piercingen: Förutom öronen så var det läppen.
Första bästa vän: Sofia
Första priset: Jadu?
Första sporten du började på: Typ äckel handboll?
Första husdjuret: Råtta
Första semestern: Kommer inte ihåg, mallorca?
Första konserten: Jadu?
Första kärleken: Beppe

Favoriter:
Filmer:  Komedier och skräckisar!
Tvprogram: The hills, project runway och shear genious (stavning?)
Musik: Allt möjligt!
Drink: Ingen aning. Caipirinha tror jag ^^
Kroppsdel (på kille): Vet inte :) Helheten.
Sport: Ridning
Plagg: Hm, allt från mode till mjukisar.
Skola: ?
Bok: Inte som andra döttrar, Marley och jag osv.

Just nu:
Äter du: Inget.
Dricker du: Inget.
Ska du: Tvätta bort sminket.
Lyssnar du på: DJ Ante - Vi vill åka volvo. LOL!
Väntar du : Bättre tider
Tittar du på: Skärmen.

Vad du föredrar (motsatta könet):
Läppar eller ögon: Ögon
Kramar eller kyssar: Både och
Kortare eller längre: Längre
Snygg mage eller snygga armar: Både och ;)
Busig eller lydig: Busig ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback