Pinsamt!

2009-01-20 @ 23:42:14 Permalink Mitt liv Kommentarer (3) Trackbacks ()

Jag satt och diskuterade med min kära kusin Sofia för ett litet tag sen om hur fjantiga vi är. Jag sitter till exempel och störtbölar till den här reklamen, och det gör hon också. Sofia grinar också till reklamen som spelades förut med renen som springer vilse i skogen. Igår satt jag och tittade på tv med min lillasyster, vi kollade på Extreme makeover home edition eller vad det nu heter. Så var det en gubbe som grät, och bara för att det var en man började jag grina då också. :D Haha. Är det bara vi som är såhär fjantiga eller är det nån som är lika knäpp som vi? :)



Kommentarer

Postat av: Pernilla S

Haha, inte till reklamer men som till Extreme home makeover! Men, inte behöver man ju vara fjantig för det, man visar ju bara empati :)

2009-01-21 @ 09:10:53
URL: http://pernillaha.blogspot.com

Postat av: Anna

Jag håller med om att det är nog empati.

Jag börjar aldrig gråta men jag har alltid nära till tårarna, om något hemskt händer någon eller om något bra händer till och med xD mest är det när ngt djur dör :(

2009-01-21 @ 10:18:29
URL: http://bboogeyman.blogg.se/

Postat av: Elina

Hahah, Det är nog bara ni.. Eller så är det jag som är evil för jag sitter alltid och svär åt hur fjantiga dom är i Extreme homemakeover å att dem bara överdriver och låssasgråter för att man ska tycka synd om dem osv :D

2009-01-21 @ 12:29:43
URL: http://blow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback