Söndag

2009-01-12 @ 00:58:42 Permalink Mitt liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Hallå!

Nu har jag kommit hem igen. Gissa om någon blev glad när jag kom hem? Gucci kom rusande och var helt överlycklig. Åh, jag har verkligen saknat henne under de här dagarna jag var borta! Så jag har myst med alla vovvarna hela kvällen, och det var väldigt uppskattat av dem :) Vi måste boka veterinärtid till Gucci ganska snarast också. Alla kanske inte vet det men pommar kan lätt få bettfel och då speciellt när dom byter från mjölktänder till de "riktiga" tänderna. Ibland lossnar inte mjölktänderna av sig själva och då måste man åka till veterinären och dra ut dom. Gör man inte det så kan hunden få bettfel eftersom tänderna inte får plats att växa fram som de ska. Så, som sagt så får jag ringa till hunddoktorn nån dag. Kommer ihåg sist vi var där när Gucci skulle vaccineras. Jag svär att hela veterinärstationen hörde när hon skrek, för hon skrek verkligen som en stucken gris. Och hon brukar ju inte fjanta sig i första taget, haha! Fast iofs så finns det nog ingen hund som tycker om att få vaccinspruta. ;) Ja justja, Gucci har gått upp i vikt nu. Nu väger hon hela 2 kilo, visst har hon blivit stor? Hihi. ;)

Egentligen borde jag ha gått och lagt mig för längesen, men jag ska försöka vara vaken så länge jag bara kan för att jag lättare ska kunna somna tidigt imorgon. Jag ska ju på praktiken imorgon, och jag hoppas att det blir roligt :) Jag har världens huvudvärk just nu så jag tror jag ska mysa ner mig i sängen och läsa eller något. Måste...hålla...mig...vaken!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback