Today is the day

2009-01-31 @ 01:01:09 Permalink Mitt liv Kommentarer (4) Trackbacks ()

Ja hörrni, idag tar jag mitt pick och pack (+ hund om nån vecka) och tar mig ner till Boden. Jag känner mig lite kluven, vill jag eller vill jag inte flytta? Nej fan det är lugnt, jag sitter och svamlar - det är bara "flyttfeber". Hur ska jag, Emma Kristina Olofsson - som knappt kan vara borta en helg från mamsen och papsen flytta hemifrån och inte träffa familjen 24/7? Nu överdriver jag väl men det blir nog kämpigt i början skulle jag tro :)

Jag vet inte riktigt vart jag ska börja.. så himla mycket som jag vill skriva. Jag har ju inte riktigt sagt hejdå till alla mina vänner så jag får väl göra det här då. Kommer att sakna er allihopa väldigt väldigt mycket, även om jag inte flyttar så långt bort så vet jag att jag kommer tappa kontakten med nästan allihopa tyvärr. Men vad som än händer så kan ni alltid ringa till mig, för jag kommer alltid finnas där för er. Jag är väldigt glad att jag har er allihopa, och ni vet vilka ni är. Ni förgyller mitt liv :)

Nej, nu är det väl dags för mig att avrunda här. Jag kommer inte vara så aktiv att blogga eftersom vi inte har internet. Men ni som vill mig något (mina vänner) vet hur ni kan få tag på mig. Jag kommer att sakna er och jag älskar er allihopa! <3

Puss & kram
/E

Kommentarer

Postat av: sofia

Jag saknar dig redan!;( <3

2009-01-31 @ 02:02:10
URL: http://sofiabensalem.blogg.se/

Postat av: frida

kommer sakna dig sötnos :( «3

2009-01-31 @ 10:59:06
URL: http://frillsan.blogg.se/

Postat av: frida

kommer sakna dig sötnos :( «3

2009-01-31 @ 10:59:53
URL: http://frillsan.blogg.se/

Postat av: Jenny

Kommer sakna dej vännen :'((

2009-01-31 @ 13:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback