Yey!

2009-01-29 @ 14:28:18 Permalink Mitt liv Kommentarer (5) Trackbacks ()

Idag fyller jag 18 år, än så länge känns de väl inte som nåt speciellt :) Imorse när jag vaknade fick jag ett par jättefina örhängen av älskling, en bärbar dator, ny datamus, dataväska, rengöringsvätska till skärmen & ett rosa grillset av mamma, pappa, Simon och Mathilda. Blev då jävligt nöjd med mina grejer :)

Hände en äcklig grej igårkväll och inatt. Igår när jag var påväg ner till datorn såg jag en svart figur som stod nere vid datorn (vi har den ju under källartrappen) och när jag kom ner sprang den typ iväg till mammas och pappas sovrum. Jag trodde att det var min bror som snokade vad jag höll på med på datorn så jag gick dit och sa typ "Men Simon sluta snoka då för fan". Så svarade han uppifrån övervåningen att han inte ens hade varit nere i källaren. Skitläskigt, för jag såg verkligen att det var nån där!
Sen vaknade jag typ vid femtiden imorse av att min glödlampa hade brunnit så det small till högt som fan. Jag vet inte om jag drömde det här men det kändes så verkligt; Jag satte mig upp i sängen och så såg jag en man som stod i mitt rum, typ vid min garderob. Så gnuggade jag mig själv i ögonen och när jag tittade igen så stod han fortfarande där. Sen kommer jag inte ihåg nåt mer? :s Och när jag vaknade imorse var min DVD påslagen, så stod det "No Disc" på den. Jag frågade alla i min familj om dom hade varit och tagit ut nån film eller nåt men ingen hade det? Det var jävligt läskigt, huvva!

Nu ska jag fara iväg, Sofia och Yvonne ska hämta upp mig! :O
Puss!

Kommentarer

Postat av: Anna

Grattis!!=)



Usch vad läskigt. Jag hade inte kunnat sova på det senaste åren om jag såg nåt sånt.

2009-01-29 @ 15:03:35
URL: http://bboogeyman.blogg.se/

Postat av: Jobbsan.

Grattis =)

2009-01-29 @ 15:06:09

Postat av: Sara

Grattis =D <3



Men guud, vad läskigt :'(

2009-01-29 @ 20:26:56

Postat av: Erika,

Grattis !! :)



Scary!! Var värre än de ja var med om!! ;)



2009-01-29 @ 22:44:42
URL: http://eriikaniilsson.blogg.se/

Postat av: Jenny

Grattis i efterskott.. Faan vad läskigt.. Skulle ha blivit as rädd, fast jag har ju också sett sånt o då blev jag inte rädd.. men ändå.. är ju så jävla obehagligt.

2009-01-30 @ 13:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback