-

2009-03-02 @ 17:36:47 Permalink Mitt liv Kommentarer (3) Trackbacks ()

Idag har jag och mammsen varit på stan, köpte presenter åt min syster som fyller år imorgon och min bror som fyller år dagen efter. Så fick jag även med mig en ny eyeliner hem och en ny tröja, precis en sån som jag har letat efter jättelänge. Då blev jag väldigt nöjd!
Jag ska åka till jobbet om en liten stund, ska bara smälta maten först. Vi lagade köttfärssås och mackisar när vi kom hem och det satt väldigt fint i magen kan jag lova..

Jag ska lägga in bilderna från farmen nån dag, men jag kan inte överföra mina bilder. Pappa raderade mitt sånt där program och då går det plötsligt inte att lägga in bilderna, irriterande! Men nån dag här kommer dom :P

Puss!


Kommentarer

Postat av: gaystyle

Haha ahhw!

Varför är det dubbelmoral?

Menar jag menar att man inte ska gå ner i vikt till en anorexia typ, vilken bantningsmetod skiter jag fullständigt i vad folk kör med. :P

2009-03-03 @ 07:18:09
URL: http://gaystyle.se

Postat av: gaystyle

size zero är inte anorektisk, det är att man är smalare än normen men inte anorektisk, och jag tycker det är fint att vara smal!

Och jag tycker bara att det inte ska gå för långt, size zero och anorexi är två olika saker, anorexi är en sjukdom size zero är ett utseende/en vikt/en livsstil.

2009-03-03 @ 11:17:07
URL: http://gaystyle.se

Postat av: gaystyle

Jag skriver om precis vad jag vill i min blogg, om du inte tycker om det jag skriver så kan du ju skita i att läsa!

Så enkelt var det löst..

2009-03-03 @ 21:10:42
URL: http://gaystyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback