-

2009-03-21 @ 09:59:00 Permalink Mitt liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Gomorron !

Idag har jag vaknat 07.20 och var helt klarvaken. Konstigt för att vara mig? Nåja. Jag har iallafall ätit "frukost", dvs. grekisk lasagne med sallad och tsatziki. MUMS. Och nu ska jag gå och fixa mig och sen ska jag hoppa på bussen till Gällivare med hela min förra klass i princip och Sofia & Sanna, fan vad jag har saknat dem alla. Man träffar ju aldrig dem :) Så ska vi gå på marknaden och kika. Finns antagligen ingenting som alla andra år men det kan ju vara kul att komma ut iallafall.

Ikväll ska jag och Sofia på Olles. Jag har ju sagt tidigare att jag aldrig mer ska fara på krogen i Gällivare. Men nu när det är marknad kanske det blir lite mer röjj. Det återstår att se.
Har inte tid att sitta här och dåsa nu så nu ska jag sätta igång med att sminka mig :P

Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback