-

2009-03-30 @ 22:47:10 Permalink Mitt liv Kommentarer (1) Trackbacks ()

Nu känner jag äntligen att jag har ork att uppdatera här. Jag har haft fullt upp med prov förra veckan så det har helt enkelt inte blivit..

Sanna har varit här från torsdag till söndag. Hon följde med mig till skolan på fredag men där gjorde vi typ inget vettigt, eller jo. Vi kollade American History X och jag och Diana satt och grät lite smått. Den är ju så jävla hemsk den där filmen, men trots det så älskar jag den. Annars har vi inte gjort något speciellt i helgen, vi har bara tagit det lugnt. Gick på stan i Luleå på fredag och i Boden på lördag, men fattig som jag är så köpte jag inget. Eller egentligen är jag inte så fattig, men jag prioriterar annat som är viktigare.

Idag har jag varit ledig så jag och Simon har pluggat teori som fan, känns riktigt bra. Så har vi varit och promenerat med Gucci. Ja justja, på söndag var vi och promenerade i 2 timmar sammanlagt och de var ju också bra.. menmen. Imorgon är det skola igen som vanligt, jag längtar inte. Nån fler som är grymt skolless? Och imorgon måste jag komma ihåg att hämta ut avmaskningsmedlet till Gucci också, slår vad om att jag kommer glömma bort det.

Bjuder på några bilder på min lilla skönhet :)



Simon och Gucci pussas ;-*

Kommentarer

Postat av: Sofia

Hon är verkligen en riktigt pingla den där Gucci :) Och grymt av er att ni börjat med teorin, jag är stolt. Snart är det helg och då ses vi! Skolan är värdelös, glad är jag som slipper den, men bit ihop och tänkt påsklov, massa fjädrar, påskägg å tokiga påskharar! PUSS <3

2009-03-31 @ 13:11:37
URL: http://sofiabensalem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback