-

2009-03-31 @ 15:03:34 Permalink Mitt liv Kommentarer (1) Trackbacks ()

Har egentligen inte så mycket att skriva om idag (som vanligt då) så det får bli ett kort inlägg. Jag ska snart börja laga mat, det blir köttbullar och mos idag. Pulvermos, som jag för övrigt vet att Sofia fullkomligt älskar ;) eller så inte haha! Sen ska jag gå ut och promenera med Gucci. Det är så skönt att vi bor just vid skogen för det finns fina stigar att promenera efter här. Så mysigt och Gucci älskar det :)

Nu ska jag kika vidare här och sen blir det maaaat.

Puss!


Kommentarer

Postat av: Sofia

JAaa-aaaa!! snälla laga middag till mig med BARA pulvermos ;D haha!

2009-03-31 @ 19:18:23
URL: http://sofiabensalem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback