-

2009-03-03 @ 22:38:08 Permalink Mitt liv Kommentarer (1) Trackbacks ()

Det har inte hänt så mycket idag så det kommer nog inte bli nåt speciellt intressant inlägg, as usual. Jag har suttit hemma i princip hela dagen, men på kvällskvisten orkade jag faktiskt lyfta på fläskröven och åka med pappa till soptippen för att han skulle slänga grejer och sen begav vi oss till Jysk för att jag skulle kolla ett soffbord till lägenheten. Tror ni jag hittade nåt? Självklart inte. Man får väl åka till Ikea nån gång i framtiden istället... suck. Men ett fint soffbord skulle vi verkligen behöva för det vi har nu är alldeles för litet :) Nånå, det löser sig säkert.

Sen åkte jag till Sanna en sväng, och vad gjorde vi... hm? Vi satt mest och surrade, satt framför datorn och snokade och åt varma mackor. Det var mysigt som vanligt!

Nu hade jag tänkt gå och duscha faktiskt.. Sen blir det nog sängen om jag orkar. Skriver grattis till min älskade lillasyster som fyller 10 år idag, tyvärr fick hon magsjuka idag så hon har nog inte haft så rolig födelsedag :( En fin rosa digitalkamera fick hon iallafall och jag ska köpa The sims 3 åt henne när det kommer ut. Och imorgon fyller min älskade lillebror 16 år. Man kan dock tro att han är typ 2 år äldre än mig. ;) Nånå hursomhelst, hoppas han får en bra födelsedag :)

Tjingeling

Kommentarer

Postat av: Elina

Ett Tips, Kolla efter soffbord (och annat)på blocket.. Det finns verkligen jättemycket olika snygga och billiga där ! :)

2009-03-04 @ 10:22:37
URL: http://blow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback