-

2009-03-04 @ 00:39:35 Permalink Mitt liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

jobb: jag har inget riktigt jobb än så länge, extrajobbar dock på min pappas jobb och det trivs jag förträffligt med. annars så går jag skola och jag går på barn- och fritidsprogrammet i luleå. trivs bra där också :) har världens roligaste klass.

Kärlek/relationer
: jag och simon har varit tillsammans i 2 år & 2 månader, är förlovade och bor i en liten etta. har världens bästa vänner & familj också, dom ställer alltid upp för mig och det är jag väldigt glad för :)

hälsa: jag hatar att träna och det vet dom flesta som känner mig ordentligt. dock promenerar jag ju väldigt mycket. inte några powerwalks eller så, men det duger gott för mig. bara man rör på sig så..

Övrigt
: jag har en underbar vovvsing som jag älskar mer än allt annat. hon är bara 20 cm hög och väger 2 kilo, men hon är en stor hund i litet format och hon har verkligen ett hjärta av guld! i framtiden ska vi eventuellt börja med agility eller freestyle, det återstår att se...

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback