-

2009-03-05 @ 00:04:27 Permalink Mitt liv Kommentarer (4) Trackbacks ()

Var det nån fler än jag som kollade på Efterlyst idag när dom sände direkt från Gällivare?
Hela min familj + min brors kompisar satt och kollade. Innan programmet började sa vi att antingen kommer det vara nån alkis med i bild eller så kommer folk stå och glo i bakgrunden. Och självklart så såg man till en början nån gubbe stå där och glo, gå fram och tillbaka osv. Sen kom det ett helt jävla fjortisgäng, gissar att det var några äckliga 93or eller 94or med asfula Diva och Svea mössor som stod där och flinade & vinkade, samt några töntiga pojkar_94 med mössor i olika skrikiga färger som desperat försökte komma med i bild. Inte nog med det så var det självklart några Epatöntar som var tvungen att köra fram och tillbaka och försöka sladda/tutade osv. Fattar inte alla jävla idioter att folk som kommer söderifrån kommer att tro exakt det vi vill att dom inte ska tro. Att vi aldrig ser några folk häruppe, så när det väl kommer någon blir vi helt tokiga!? Man håller verkligen på att skämmas ögonen ur sig när man ser hur alla desperat försöker bli med i bild. Jag skäms fan att jag kommer från Gällivare. Nu kan man iallafall trösta sig med att man inte bor här längre :s Och nej jag tror inte att jag är nån 08 bara för att jag har flyttat. Nu är de sagt så kom fan inte och tro nånting.

För övrigt så stör jag mig på allt just nu. Stör mig på folk som alltid säger att dom ska ta livet av sig osv. Och du som mår så dåligt, köp några rakblad. Skär dig själv i handleden, sen är du snart glad! Visst, alla har väl för fan dåliga dagar men så fort du känner dig lite nedstämd behöver du inte säga att du inte orkar leva. Man tar dig ändå inte på allvar precis ? :p

säg att jag är elak osv, jag har ändå hört allt. så jag bryr mig inte.

Kommentarer

Postat av: sofia

YOU GO GIRL! idag ska vi samtala om mycket, det hör ju jag det. PusochKram snutten ;*

2009-03-05 @ 11:43:22
URL: http://sofiabensalem.blogg.se/

Postat av: Anonym

Menar du epatöntar, dom som höll på eller alla som har epa ?!

2009-03-06 @ 14:21:28
URL: http://gabrielllaisaksson.blogg.se/

Postat av: Anonym

haha okej inte är det någon fara men blev lite nyfiken, kanske lät lite sur men det blev jag inte, så många som hatar epor ^^

2009-03-07 @ 17:38:51
URL: http://gabrielllaisaksson.blogg.se/

Postat av: Anonym

haha okej ;)

2009-03-09 @ 15:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback