-

2009-03-14 @ 00:06:48 Permalink Mitt liv Kommentarer (2) Trackbacks ()

Jag och Simon har suttit bänkade framför datorn nu i flera timmar och kollat på Thats amore, det är Domenicos eget program. Ni vet han från italien som var med i första säsongen av A shot at love. Varenda kväll har vi kollat det och nu kollade vi sista avsnitten på datorn eftersom det inte skulle vara på tv ikväll. Och min favorit Megan vann!

Nu blir det nog att gå och sova skulle jag tro. Ska upp ganska tidigt imorgon för då kommer mamsen, Simon och Mathilda. Och självklart min lilla ögonsten Gucci. Jag längtar!
Jag vet inte om jag skrivit det tidigare men min vovve var ju hos veterinären igår för att hon skulle dra ut tänder. För dom som inte vet det så kan jag berätta att Pomeranian ofta har problem med att tappa sina tänder så man brukar oftast få söva ner dom hos veterinären och dra ut tänderna för att dom inte ska få bettfel. Och jag var så orolig när hon skulle sövas, för sist vi sövde en av våra hundar gick det ju inte speciellt bra... :(

Nu ska jag diska innan det blir sängen, för tro mig vi har ett väldigt stort berg av disk nu sen middagen.
Puss!

Jag ser helt lortig ut i ansiktet, haha. Men det är jag faktiskt inte :D

Kommentarer

Postat av: Elina

Hur får du såna långa fina ögonfransar :D ?

2009-03-14 @ 08:58:58
URL: http://blow.blogg.se/

Postat av: sofia

Lortig? har vi bytt namn för snygg?, du måste informera mig när liknande ändringar sker ;)



ses till helgen min skatt <3

2009-03-15 @ 22:05:56
URL: http://sofiabensalem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback